Αχιλλέας Κανάρης
Εμπορικός Διευθυντής Καταναλωτικών Προϊόντων Vodafone
«To Vodafone TV παρέχει πρόσβαση σε περισσότερα από 60 διεθνή κανάλια που καλύπτουν όλες τις ανάγκες των πελατών μας»
Επειδή η IPTV είναι το next step, ο Αχιλλέας Κανάρης, Εμπορικός Διευθυντής Καταναλωτικών Προϊόντων της Vodafone, μιλάει στα Δορυφορικά Νέα για τις νέες τηλεοπτικές υπηρεσίες, τη συνεργασία με την Forthnet και όχι μόνο!
- Αρχίζοντας, θα ήθελα να σας ρωτήσω ποιο πιστεύετε είναι το δυνατό «χαρτί» που έχει το Vodafone TV και τι είναι αυτό που διαχωρίζει την υπηρεσία αυτή από τον ανταγωνισμό;
Το δυνατό μας χαρτί είναι ένα τηλεοπτικό περιεχόμενο που αφ’ ενός καλύπτει τις ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας και αφ’ ετέρου προσφέρεται σε συνδυασμό με τις υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών, στην πιο value for the money τιμή. Το Vodafone TV μεγαλώνει και γίνεται όλο και πιο ισχυρή, καθώς εμπλουτίζουμε συνεχώς το ποιοτικό της περιεχόμενο και δίνουμε περισσότερες δυνατότητες στους καταναλωτές, με ιδιαίτερα πρόσφατο παράδειγμα τη διάθεση των επτά καναλιών Novasports. Η διαφοροποίησή μας έχει πολλές πτυχές. Κατ’ αρχήν, προσφέρουμε μια τεράστια συλλογή ταινιών, σειρών και παιδικών, δωρεάν και on demand περιεχομένου για να απολαμβάνουν οι συνδρομητές μας ό,τι θέλουν, τη στιγμή που το θέλουν. Επίσης, η υπηρεσία προσφέρεται σε ανταγωνιστική τιμή για να έχουν πρόσβαση όλα τα νοικοκυριά σε ποιοτική ψυχαγωγία. Είμαστε πραγματικά υπερήφανοι για το Vodafone TV.
- Πως προέκυψε η διάθεση του περιεχομένου των καναλιών Novasportsμέσα από το Vodafone TV;
Μία από τις προτεραιότητες που είχαμε, όταν ενσωματώσαμε την hol, ήταν να ενδυναμώσουμε την τηλεοπτική μας πλατφόρμα. Με σκληρή δουλειά και πολύ κόπο από την ομάδα μας, πετύχαμε την σημαντική ανάπτυξη του Vodafone TV, αλλά και την διαφοροποίησή του από τον ανταγωνισμό. Αυτό όμως ήταν μόλις η αρχή. «Ακούσαμε» τη φωνή των καταναλωτών και είδαμε ότι ήταν πολλοί εκείνοι που ζητούσαν και αθλητικό περιεχόμενο.
Έτσι, έπειτα από εμπορική συμφωνία της Vodafone Ελλάδας με την Forthnet, το Vodafone TV διαθέτει όλο το αθλητικό περιεχόμενο που προσφέρεται από τα επτά κανάλια Novasports, στο οποίο περιλαμβάνονται το ελληνικό πρωτάθλημα της Superleague, το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα μπάσκετ της Euroleague, καθώς και άλλα μεγάλα αθλητικά γεγονότα.
- Θα λανσάρετε κάποιο νέο πακέτο για τα αθλητικά γεγονότα;
Ναι. Το νέο τηλεοπτικό πακέτο Vodafone TV Sports+ καλύπτει το σύνολο των αναγκών του ελληνικού νοικοκυριού, μέσα από μία συναρπαστική εμπειρία ψυχαγωγίας που θα περιλαμβάνει τα μεγαλύτερα αθλητικά γεγονότα, ποδόσφαιρου, μπάσκετ, τένις, γκολφ, αλλά και πολλών ακόμη αθλημάτων μέσα από τα επτά κανάλια Novasports.
Η εμπορική διάθεση του νέου τηλεοπτικού μας πακέτου θα γίνει μέσω IPTV. Μάλιστα το Vodafone TV θα υποστηριχθεί από το επενδυτικό σχέδιο της Vodafone για την ανάπτυξη δικτύου οπτικών ινών που έχει ήδη ξεκινήσει, στο πλαίσιο του οποίου προχωρούμε στην πρώτη μεγάλης κλίμακας υλοποίηση δικτύων οπτικών ινών μέχρι το σπίτι (FTTH) στην Ελλάδα.
- Τι προσδοκάτε από την διάθεση του αθλητικού περιεχομένου;
Αποτελεί στρατηγικό στόχο της Vodafone να είναι ο κορυφαίος πάροχος συνολικών υπηρεσιών επικοινωνίας και ψυχαγωγίας στην Ελλάδα. Με το νέο τηλεοπτικό πακέτο Vodafone TV Sports+ ισχυροποιούμε το Vodafone TV με ποιοτικό αθλητικό περιεχόμενο, με τα επτά κανάλια Novasports, ενισχύοντας τη θέση μας στην αγορά και δίνοντας ακόμη περισσότερες επιλογές για τους Έλληνες καταναλωτές.
- Μας άρεσε ιδιαίτερα ο kids friendly χαρακτήρας της υπηρεσίας καθώς όπως γνωρίζουμε προσφέρει 5 παιδικά μεταγλωττισμένα κανάλια. Σε συνδυασμό με το υπόλοιπο περιεχόμενο θα λέγατε ότι η Vodafone προσφέρει ένα ολοκληρωμένο οικογενειακό πακέτο ψυχαγωγίας;
Αυτή είναι και η βασική μας θέση στην αγορά. Προσφέρουμε εξαιρετικό τηλεοπτικό περιεχόμενο, με τα καλύτερα παιδικά κανάλια και την μεγαλύτερη ποικιλία μεταγλωττισμένων παιδικών ταινιών και σειρών καθώς και τις καλύτερες σειρές και τις πλέον δημοφιλείς ταινίες, που καλύπτουν τις ανάγκες όλων των μελών της οικογένειας. Μάλιστα, πιστεύουμε ότι ο συνδυασμός του Vodafone TV με τις υπηρεσίες σταθερής και κινητής της Vodafone αποτελούν σήμερα την πλέον ολοκληρωμένη λύση ψυχαγωγίας και επικοινωνίας που υπάρχει στην Ελληνική αγορά. Αυτό πιστοποιείται άλλωστε και από τον τρόπο με τον οποίο αγκαλιάζουν αυτό το πρωτοποριακό «πακέτο» οι ίδιοι οι καταναλωτές.
- Υπάρχει η αίσθηση ότι στόχος σας είναι, στο πλαίσιο της διαφοροποίησης από τον ανταγωνισμό, να ταυτοποιηθεί η VodafoneTV ως FamilyTV. Σωστά;
Η οικογένεια αποτελεί στρατηγικό πυλώνα για τη Vodafone όχι μόνο για την τηλεόραση, αλλά για το σύνολο των υπηρεσιών επικοινωνίας και ψυχαγωγίας. Η Vodafone εστιάζει στην οικογένεια και προσεγγίζει με ένα διαφορετικό τρόπο τις ανάγκες της, καθώς αναγνωρίζει τα νέα δεδομένα που έχει φέρει ο σύγχρονος τρόπος ζωής. Προ μηνών, εάν θυμάστε, είχαμε δημοσιεύσει μία εκτενή έρευνα, σε συνεργασία με την Focus – Bari, η οποία έδειξε ότι μια σημαντική πρόκληση της σύγχρονης ελληνικής οικογένειας, είναι η έλλειψη ποιοτικού χρόνου. Μάλιστα, σύμφωνα με την ανάλυση της έρευνας, ο ποιοτικός χρόνος που περνά συνολικά η οικογένεια είναι μόλις 48 λεπτά κατά μέσο όρο την ημέρα. Έτσι, εστιάσαμε γύρω από την οικογένεια και τις δραστηριότητές της, προσαρμόζοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας στις ανάγκες της. Δημιουργήσαμε τη νέα κατηγορία Vodafone Family, η οποία προσφέρει τα οικογενειακά προγράμματα Vodafone Family One που καλύπτουν συνολικά τις επικοινωνιακές ανάγκες όλων των μελών της, αλλά και το εκτενές πρόγραμμα προνομίων Vodafone Thank you, που δίνει τη δυνατότητα στην οικογένεια να απολαμβάνει δραστηριότητες και εμπειρίες, αλλά και να επωφελείται σημαντικά μειώνοντας τα καθημερινά της έξοδα.
- Πως έχει ανταποκριθεί το κοινό στην πρότασή σας; Είστε ευχαριστημένοι από τα αποτελέσματα;
Είμαστε απολύτως ευχαριστημένοι. Η κατηγορία Vodafone Family είναι πρωτοποριακή στην ελληνική αγορά και οι καταναλωτές δείχνουν έμπρακτα την εμπιστοσύνη τους στα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Συνεχίζουμε να καινοτομούμε και να αλλάζουμε τα δεδομένα στην αγορά.
- Family TV σημαίνει και οικογενειακές τιμές. Ποιο είναι το κόστος για να γίνει ένα νοικοκυριό συνδρομητής και να απολαμβάνει τις υπηρεσίες; Πως συνδυάζεται αυτό το κόστος με τις άλλες υπηρεσίες φωνής και Internet που προσφέρετε. Υπάρχει κάποια λύση all inclusive που παρέχει value for money;
Το Vodafone Home triple play αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη πρόταση για επικοινωνία και ψυχαγωγία στο σπίτι, προσφέροντας σταθερό, Internet και το Vodafone TV μόνο με 31,72€ ανά μήνα. Για τους συνδρομητές μας που καλύπτουν όλες τις επικοινωνιακές τους ανάγκες από την Vodafone, συνδυάζοντας και το κινητό τους, το οικονομικό όφελος είναι ακόμα μεγαλύτερο καθώς μπορούν να αποκτήσουν το Vodafone Home triple play με 26,72€ ανά μήνα, ενώ απολαμβάνουν μηνιαία έκπτωση και στο κινητό τους.
- Κάποιος που είναι ήδη συνδρομητής σας τι ενέργειες θα κάνει για να απολαμβάνει και Vodafone TV;
Οι συνδρομητές μας μπορούν να αποκτήσουν το Vodafone TV με μια επίσκεψη στο κοντινότερο κατάστημα Vodafone ή με λίγα clicks, μέσω της online υπηρεσίας εξυπηρέτησης My Home account.
- Από ποια studio διαθέτει ταινίες η Vodafone TV?
Συνεργαζόμαστε με τα μεγαλύτερα studio του Hollywood, όπως Disney, 20th Century FOX, Universal, Sony, Warner, Paramount, Miramax καθώς και με πολλούς έλληνες διανομείς.
- Εκτός από τις ταινίες που είναι on demand, ποιο είναι γενικά το περιεχόμενο σε live κανάλια;
To Vodafone TV παρέχει πρόσβαση σε περισσότερα από 60 διεθνή κανάλια που καλύπτουν όλες τις ανάγκες των πελατών μας. Οι συνδρομητές μας μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στα εγκυρότερα διεθνή ειδησεογραφικά κανάλια, τη μεγαλύτερη ποικιλία καναλιών ντοκιμαντέρ με τη σφραγίδα ποιότητας του Discovery και του National Geographic, τα νούμερο 1 κανάλια ψυχαγωγίας FOX και FOX life, τα πιο δημοφιλή μεταγλωττισμένα παιδικά κανάλια, καθώς και τα γνωστότερα κανάλια lifestyle, μόδας και μουσικής.
- Υπάρχει ελληνικός υποτιτλισμός στα live TV κανάλια;
Έχουμε συμφωνίες με τους μεγαλύτερους διεθνείς παρόχους που εγγυώνται την καλύτερη τοπική προσαρμογή σχεδόν του συνόλου του προγράμματος. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στο σύγχρονο ελληνικό νοικοκυριό ένα παράθυρο στον κόσμο.
- Υποθέτουμε ότι για να εγκαταστήσει κάποιος Vodafone TV, θα πρέπει να διαθέτει γραμμή Internet από τη Vodafone;
To Vodafone TV διατίθεται μέσω τεχνολογίας IPTV και o συνδρομητής θα πρέπει να διαθέτει την υπηρεσία Internet Vodafone Home.
- Σε περίπτωση που η ταχύτητα της γραμμής δεν επαρκεί (πχ μια ταινία σε HD), πραγματοποιείται κάποιο buffering, πριν την εκκίνηση της τηλεθέασης;
Το QoS (Quality of Service) που εφαρμόζεται στην υπηρεσία Vodafone TV εξασφαλίζει την αδιάλειπτη λειτουργία της και την βέλτιστη εμπειρία για τον συνδρομητή, χωρίς να χρειάζεται buffering.
- Ποια είναι η ελάχιστη αναγκαία πραγματική χωρητικότητα γραμμής για απρόσκοπτη τηλεθέαση περιεχομένου SD και ποια για HD στη Vodafone TV;
Η Vodafone TV διατίθεται σε standard definition σε όλους τους καταναλωτές που έχουν ευρυζωνική σύνδεση, ανώτερη από 5,5 Mbps. Διαθέτουμε τις κατάλληλες δυνατότητες εκπομπής και εγγυόμαστε αδιάλειπτες τηλεοπτικές υπηρεσίες.
- Υπάρχει δυνατότητα multiscreen, πχ σε κινητό τηλέφωνο ή tablet? Και αν όχι, σχεδιάζετε κάποια τέτοια εφαρμογή για το άμεσο μέλλον;
Στόχος μας είναι να εξελίσσουμε συνεχώς το Vodafone TV, όχι μόνο ως προς το περιεχόμενο αλλά και ως προς την εμπειρία των συνδρομητών μας. Αποτελεί προτεραιότητα για το άμεσο μέλλον να δώσουμε τη δυνατότητα στους συνδρομητές μας να έχουν πρόσβαση στο πλούσιο περιεχόμενο του Vodafone TV μέσω οποιασδήποτε συσκευής όπου κι αν βρίσκονται.
- Η Vodafone είναι γνωστό ότι προωθεί την κοινωνία του Gigabit. Με την αύξηση των ταχυτήτων στα δίκτυα νέας γενιάς, τι υπηρεσίες να περιμένουμε;
Η επέκταση και εξέλιξη των δικτύων μας τόσο στη σταθερή όσο και στην κινητή δημιουργεί τις κατάλληλες προϋποθέσεις για την μετάβαση της Ελλάδας στην Κοινωνία των Gigabit. Σας υπενθυμίζω ότι η Vodafone προχωρά στην δημιουργία του μεγαλύτερου δικτύου Fiber to the Home, με δικά της κεφάλαια και με βάση τον στρατηγικό μας σχεδιασμό. Η σύγκλιση των δικτύων σταθερής και κινητής – που είναι το μέλλον – θα ενισχύσει τις υποδομές μας, θα βελτιώσει τις υπηρεσίες μας και θα προσφέρει στους καταναλωτές νέες και σημαντικές δυνατότητες τόσο στην επικοινωνία όσο και στην ψυχαγωγία.
Τα νοικοκυριά θα μπορούν πολύ πιο εύκολα να γίνουν «έξυπνα», επιτρέποντας στους πολίτες να χειρίζονται από απόσταση τις υποδομές και τις συσκευές του σπιτιού τους, αλλά και να θωρακίσουν την ασφάλεια του σπιτιού. Τα δίκτυα νέας γενιάς θα επιταχύνουν τον εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεων, παρέχοντάς τους απεριόριστες δυνατότητες στο ψηφιακό περιβάλλον. Παράλληλα, θα φέρουν σημαντικές καινοτομίες και αναβάθμιση στον χώρο της υγείας, γυρίζοντας μία νέα σελίδα στην ιατρική, με πλήθος βελτιωμένων ή και νέων εφαρμογών. Επίσης, υπόσχονται μεγάλες αλλαγές στην εκπαίδευση και την επιστημονική έρευνα, ενώ μελλοντικά θα υποστηρίξουν ακόμη πιο καινοτόμες εφαρμογές.
- Παρατηρούμε μία ανοδική τάση στη συνδρομητική TV, έστω και με χαμηλότερους ρυθμούς απ’ ότι στο παρελθόν. Που οφείλεται και πως βλέπετε να εξελίσσεται αυτή τη τάση;
Η ωριμότητα των υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης σε συνδυασμό με την ανωριμότητα της ελληνικής αγοράς μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι υπάρχει ακόμα μεγάλο περιθώριο ανάπτυξης του κλάδου στην χώρα μας. Αρκεί να βρεθούν οι κατάλληλες υπηρεσίες. Υπηρεσίες που θα καλύπτουν τις σύγχρονες ανάγκες των ελληνικών νοικοκυριών.
- Τι να περιμένουμε από την Vodafone TV στο μέλλον;
Σκοπός μας είναι να προσφέρουμε τις καλύτερες και πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες επικοινωνίας και ψυχαγωγίας στην αγορά, σε μία τιμή που θα ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες του σύγχρονου ελληνικού νοικοκυριού. Το Vodafone TV αποτελεί κεντρικό πυλώνα σε αυτή μας τη στρατηγική οπότε θα πρότεινα να μείνετε συντονισμένοι.
Σύντομο βιογραφικό
O Αχιλλέας Κανάρης γεννήθηκε το 1975 στην Αθήνα. Σπούδασε μηχανολόγος μηχανικός στο πανεπιστήμιο του Sussex και συνέχισε τις σπουδές του στο Imperial College του Λονδίνου, ενώ επίσης ολοκλήρωσε MBA στο Sloan School of Management του MIT.
Εντάχθηκε στο δυναμικό της Vodafone Ελλάδας το 2009, προερχόμενος από την O2 στο Ηνωμένο Βασίλειο. Κατά τη διάρκεια της θητείας του στη Vodafone Ελλάδας έχει διατελέσει Trading & Channel Development Senior Manager, Retail Sales Senior Manager και Postpay Segment Senior Manager, ενώ σήμερα είναι Εμπορικός Διευθυντής Καταναλωτικών Προϊόντων.
Έχει συντονίσει με επιτυχία τη διάθεση νέων, καινοτόμων υπηρεσιών και προϊόντων προς οικιακούς πελάτες, όπως το Vodafone PASS, που άλλαξε την αγορά, απελευθερώνοντας τη χρήση data για εφαρμογές social media, video και chatting.
Ακόμη, έχει εργαστεί εντατικά για τη νέα στρατηγική της εταιρίας σε σχέση με τους οικιακούς πελάτες, η οποία εστιάζει γύρω από την οικογένεια και τις δραστηριότητές της, με νέα προϊόντα υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες της. Επίσης, είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη της επιτυχημένης τηλεοπτικής πλατφόρμας Vodafone TV.