Asus και HTC αντιμετωπίζουν σκληρό ανταγωνισμό από κινεζικά smartphone brands
Τα κινεζικά smartphone brands είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στις ασιατικές αγορές, σε τέτοιο βαθμό που κατασκευαστές καθιερωμένοι στο χώρο εδώ και δεκαετίες, αντιμετωπίζουν σκληρό ανταγωνισμό.
Πληροφορίες που προέρχονται από πηγές σε διάφορους προμηθευτές ισχυρίζονται ότι κατασκευαστές όπως η Asus και η HTC σε Κίνα, Ινδονησία και Νοτιοανατολική Ασία χάνουν έδαφος, εξαιτίας κατασκευαστών από την Κίνα που δραστηριοποιούνται στην ίδια αγορά.
Εξαιτίας της προμήθειας μικρού αριθμού οθονών και camera modules, η διάθεση συσκευών της Asus κινήθηκε σε χαμηλά επίπεδα, κάτω από τον προσδοκώμενο αριθμό μονάδων το τελευταίο τρίμηνο του 2016. Ως αποτέλεσμα, ο γνωστός κατασκευαστής από την Ταϊβάν διέθεσε 20 εκατομμύρια μονάδες το προηγούμενο τρίμηνο, αριθμός αρκετά μικρότερος από το στόχο των 25 εκατομμυρίων smartphones. Η Asus ανέκαθεν προσπαθούσε να διαθέσει περισσότερα μεσαίου κόστους αλλά και high-end συσκευές, αλλά η προσπάθεια αυτή επηρεάζεται άμεσα από τη χαμηλή προμήθεια OLED panels. Καθώς απέτυχε να αγοράσει επαρκή αριθμό οθονών από την Samsung Display, στρέφεται στην Tianma Micro-electronics, μια εταιρεία με έδρα την Κίνα.
Οι χαμηλές επιδόσεις της HTC στις Ασιατικές αγορές δεν προκαλούν έκπληξη. Ο ανταγωνισμός είναι ιδιαίτερα μεγάλος, από εταιρείες όπως η Huawei, OPPO, Xiaomi, Vivo και Gionee. Μάλιστα, τον Δεκέμβριο του 2016, μια άλλη εταιρεία από την Ταιβάν, η Acer ανακοίνωσε την έξοδο από την αγορά των smartphones στην Ινδία, καθώς πούλησε μόλις 30.000 μονάδες μέσα στο 2016.
Η Asus αναμένεται να διαθέσει τη σειρά ZenFone 4 σύντομα. Η HTC έχει ήδη επιβεβαιώσει ότι θα κυκλοφορεί έξι με επτά smartphones κάθε χρόνο. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα έχει η μελλοντική στρατηγική που θα ακολουθήσουν και οι δυο εταιρείες, σε μια προσπάθεια να αντιστρέψουν το δυσχερές για αυτές κλίμα που έχει διαμορφωθεί.
ΠΗΓΗ: digitallife.gr