Η Mitsubishi Electric δοκιμάζει τεχνολογίες αυτόνομης οδήγησης
Η Mitsubishi Electric ξεκίνησε τις δοκιμές τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης σε λεωφόρους, χρησιμοποιώντας μετάδοση CLAS (Centimeter-Level Augmentation Service) μέσω QZSS (Quasi-Zenith Satellite System). Η εταιρεία θα διεξάγει δοκιμές οδήγησης για να επαληθεύσει την πιθανότητα υποδομικής οδήγησης, χρησιμοποιώντας σήματα CLAS και 3D χάρτες υψηλής ακρίβειας, σε συνδυασμό με τους αισθητήρες της Mitsubishi Electric, όπως ραντάρ mmWave και κάμερες.
Το CLAS είναι μία υπηρεσία ενίσχυσης εντοπισμού υψηλής ακρίβειας, που διανέμεται δωρεάν στην Ιαπωνία μέσω QZSS, και λειτουργεί υπό την αιγίδα του υπουργικού συμβουλίου. Είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσει τη λειτουργία του τον Απρίλιο του 2018, και προς το παρόν βρίσκεται στην τελική βάση επαλήθευσης. Το υπουργικό συμβούλιο αναμένει ότι το CLAS θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πρακτικές εφαρμογές, όπως στη βοήθεια ασφαλούς οδήγησης και στην αυτόνομη οδήγηση.
Η ακρίβεια των υπαρχόντων λύσεων περιορίζεται σε πεδίο λίγων μέτρων, λόγω σφαλμάτων εξ αιτίας της τροχιάς, του ρολογιού και του περιθωρίου λάθους των δορυφόρων, αλλά και τοπικών περιβαλλοντικών παραγόντων, όπως οι καθυστερήσεις από την ιονόσφαιρα και την τροπόσφαιρα. Το CLAS βελτιώνει την ακρίβεια, χρησιμοποιώντας δεδομένα βελτίωσης εντοπισμού μέσω δικτύου CORS (Continuously Operating Reference Stations), το οποίο διαχειρίζεται η αρχή γεωχωρικών πληροφοριών της Ιαπωνίας. Αυτά τα δεδομένα μεταδίδονται μέσω QZSS σε δέκτες εντοπισμού υψηλής ακρίβειας, εγκατεστημένους σε οχήματα, που μπορούν να ανιχνεύσουν τοποθεσίες με ακρίβεια εκατοστών.